Úvodní stránka Trikomat.cz
Košík Košík je prázdný
 
×
 Chceš vědět o všech slevách a nových tričkách? Tak sleduj Facebook stránku nebo newsletter Odebírej novinky e-mailem:
Jsme na Facebooku

Často kladené otázky čili FAQ

Kdy dostanu objednané zboží?

Objednávky odesíláme v rámci ČR každý pracovní den. Do 12.00 vyřídíme všechny objednávky, takže pokud zvolíš platbu na dobírku, doručíme zboží ihned následující pracovní den. Při platbě bankovním převodem je potřeba zhruba jeden den počkat na připsání platby. U každého způsobu dopravy a platby je v košíku uveden předpokládaný den doručení. Víc informací najdeš taky v sekci Doprava.

⇑⇑ nahoru


Mohu si objednat i na Slovensko?

Ano. Objednávky na Slovensko jsou doručeny obvykle do tří pracovních dnů od objednání. Doručuje je spediční firma IN TIME a průběhu doručování informuje SMSkami i e-mailem. Poštovné na Slovensko stojí 4 €. Víc informací najdeš taky v sekci Doprava.

⇑⇑ nahoru


Jakým způsobem mohu zaplatit za objednávku?

NNabízíme možnost platby dobírkou při převzetí zásilky, PayPal internetovou peněženkou, bankovním převodem na náš účet u FIO banky nebo hotovostní platbu při osobním odběru. V případě, že zvolíš bankovní převod, čekáme s odesláním objednávky do doby, než bude platba za ni připsána na našem bankovním účtu. Víc informací najdeš taky v sekci Doprava a platby.

⇑⇑ nahoru


Můžu si objednávku někde vyzvednout osobně?

Ano, objednávky si můžeš vyzvednout v Praze v našem partnerském obchodě CVRK na Václavském náměstí (pasáž U Stýblů), který má otevřeno od pondělí do soboty od 11.00 do 19.00. Chceš-li si tam objednávku vyzvednout, ve volbě dopravy u objednávky zvol "Osobní odběr". Objednávky do CVRKu odesíláme jednou za dva dny, a tak vždy počkej na SMS výzvu k vyzvednutí.

⇑⇑ nahoru


Co když se netrefím do velikosti a tričko nebo mikina mi nesedne?

Žádné strachy, veškeré zakoupené zboží můžeš ve lhůtě do 14 dnů od doručení vyměnit za jakoukoliv jinou velikost nebo úplně vrátit. Výměny zboží vyřizujeme ve lhůtě do jednoho týdne od obdržení žádosti o výměnu, respektive doručení měněného trička na naši adresu.

⇑⇑ nahoru


Jak poznám, kterou mám vybrat velikost?

U každého zboží je uvedena tabulka velikostí. Doporučujeme vzít si nějaké oblíbené tričko resp. mikinu, kterou máš doma a podle nákresu změřit stejná místa, jako je měříme my. Podle toho budeš moct vybrat odpovídající velikost. Nicméně nemusíš se obávat nějakých nestandardních velikostí - ty naše totiž odpovídají běžné konfekci.

⇑⇑ nahoru


Můžu si vybrat barvu trička?

Bohužel nikoliv. Veškerá trička tiskneme nejkvalitnější metodou – sítotiskem a to dopředu, máme je tedy vyrobena ještě než si objednáš. U tohoto druhu tisku je potřeba vyšší náklad tisku než jen pár kusů. Z tohoto důvodu nemůžeme prodávat jeden potisk na více barvách.

⇑⇑ nahoru


Ať dělám, co dělám, nemůžu si objednat - mám nějaký technický problém...

Jestli se ti z jakéhokoliv důvodu nedaří objednávka, napiš nám na info@trikomat.cz, o jaká trička máš zájem + svou adresu. Objednávku zadáme sami ručně do systému. Budeme také velmi rádi, když nám do e-mailu popíšeš, z jakého důvodu se ti nedaří objednat, velmi nám to pomůže při zdokonalování e-shopu.

⇑⇑ nahoru


Mám vyhlídnuté zboží, ale není zrovna skladem. Co mám dělat?

U každého jednotlivého trička najdeš "Hlídacího psa". Tam stačí vepsat svůj e-mail a velikost, o kterou máš zájem, a hlídací pes se o zbytek postará - hned jak bude tričko skladem, odešle ti o tom informaci automatickým e-mailem.

⇑⇑ nahoru


Jaký materiál používáte pro výrobu vašeho textilu?

Dámská i pánská trička vyrábíme ze 100% bavlny vysoké kvality. Jedná se o česanou bavlnu, můžeš si tak být jist/a, že po vyprání tričko neztratí tvar, velikost ani barvu :)

⇑⇑ nahoru


Chtěl bych zakoupené zboží vrátit, je to možné?

Ano, nebudeš-li s tričkem z jakéhokoliv důvodu spokojen/a, můžeš jej vrátit do 14 dnů od obdržení bez udání důvodu. Vrácené tričko musí být nepoškozené, čisté a schopné dalšího prodeje. Peníze za vrácené tričko ti pošleme do týdne od obdržení vráceného zboží a to na bankovní účet.

⇑⇑ nahoru


Kolik stojí poštovné v případě objednání více kusů triček?

U nás platíš stejné poštovné, ať si objednáš jedno nebo třeba deset triček.

⇑⇑ nahoru


Můžu na internetu sledovat, kde se balíček s objednaným zbožím nachází?

Jistě. Tvé zvídavosti se meze nekladou :). Po odeslání zboží obdržíš e-mail s číslem balíčku. Jeho trasu pak můžeš sledovat na stránkách České Pošty nebo spedice IN TIME.

⇑⇑ nahoru


Vyrobíte mi tričko s vlastním potiskem?

Bohužel nikoliv. Zakázkový tisk neposkytujeme. Díky metodě tisku (sítotisk) je nutné tisknout vyšší náklad od jednoho motivu, než je jeden kus. Máš-li ale zájem o tisk alespoň 40 ks, ozvi se nám, pokusíme se vyhovět.

⇑⇑ nahoru


Můžu trička sušit v sušičce?

Nedoporučujeme to. Sušení by mohlo narušit potisk. Ideální je nechat tričko uschnout hezky postaru na prádelní šňůře :).

⇑⇑ nahoru


Pokud zde není odpověď na nějakou tvou otázkou, klidně nám napiš, rádi ti odpovíme!





































Vtipná trička Trikomat - hlavní stránka
„ Zákazník je u nás vždy na prvním místě! Garantujeme spokojenost! “
Protože spokojený zákazník je přece ta nejlepší reklama...

Spokojení zákazníci

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Recenze na Heuréce„Hezký den, tento týden mi přišly od Vás trička. Jsou famózní :) Moc děkuji a velice chválím :) Určitě udělám další objednávku :)“

další recenzeVeronika B.

Newsletter

SLEVY A AKCE NA E-MAIL

Chceš, aby ti neunikla žádná sleva, akce a nová trička? Přihlaš se k odběru novinek e-mailem. Ručíme, že se můžeš kdykoliv odhlásit!



Jsme na Facebooku

JSME NA FACEBOOKU