Úvodní stránka Trikomat.cz
Košík Košík je prázdný
 
×
 Chceš vědět o všech slevách a nových tričkách? Tak sleduj Facebook stránku nebo newsletter Odebírej novinky e-mailem:
Jsme na Facebooku

Kontakt

Kontaktovat nás můžeš několika způsoby. Nejlepší způsob je e-mail: info@trikomat.cz. Piš nám s čímkoliv, co máš na srdci – ať už je to dotaz na tričko, objednávku nebo třeba velkoobchod. Odpovíme, co nejrychleji to půjde. Dále nás můžeš kontaktovat telefonicky – upřednostňujeme však e-mailový kontakt, telefon nemáme stále při ruce, volat můžete na 777 885 464. Když ti to nebudeme zvedat, žádné strachy, zavoláme zpátky.

e-mail: info@trikomat.cz
telefon: 777 885 464 (pro urgentní případy a pouze pro zákazníky)

Kontaktní adresa pro zasílání výměn a reklamací:
TRIKOMAT s.r.o.
Západní 379
362 33 Hroznětín

Nemáme vlastní kamennou prodejnu, ale objednávky je možné si nechat zaslat a následně osobně vyzvednout ve kterékoliv pobočce Zásilkovna .

Kontaktní formulář

Než nám napíšeš, podívej se do sekce Časté dotazy, zda tam nenajdeš odpověď i na svoji otázku.




Obchodní podmínky

1) Registrace, přihlášení

  • Na Trikomat.cz může nakupovat uživatel, který se zaregistruje a je přihlášen. Nákup je však umožněn i těm, kteří se registrovat nechtějí. V tom případě provedou nákup bez registrace.
  • Registraci provedeš kliknutím na odkaz registrace. Uvedené údaje musí být vyplněny správně, včetně diakritiky.
  • Při registraci zadáváš e-mailovou adresu a volíš heslo. Zadaným e-mailem se budeš přihlašovat. Heslo bys neměl(a) sdělovat jiné osobě. Pod jedním e-mailem může být založen jen jeden účet.
  • V případě zapomenutí hesla si můžeš nechat vygenerovat nové. To ti přijde na registrovaný e-mail.
  • Pro přihlášení použij odkaz v pravém horním rohu. Vyplň tam tvůj e-mail a heslo, které si zvolil(a) při registraci.
  • Po přihlášení můžeš v nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.

2. Nakupování

  • Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "do košíku". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
  • Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
  • Získali-li jste slevový kod (např. zasláním fotky se zbožím), zadejte jej pro uplatnění slevy v košíku.
  • Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Pokračovat". Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel, případně můžete zvolit nákup bez registrace.
  • Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu.
  • V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář.
  • V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování. V tuto chvíli již není možné objednávku měnit.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
  • Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

3) Doručování

  • Zásilky doručujeme jako Balík do Ruky – produkt České pošty s doručením do 24 hodin od odeslání.
  • Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP atp.), poté je produkt zaslán nový.
  • Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
  • Zásilku se snažíme předat přepravci co nejdříve. Nejpozději však do jednoho pracovního dne po obdržení závazné objednávky.
  • Platba probíhá prostřednictvím dobírky České pošty, či převodem na náš bankovní účet.
  • Při platbě prostřednictvím dobírky České pošty platíš celou cenu objednávky při převzetí zásilky na poště či při doručení zásilky Českou poštou k tobě domů. Ceny poštovného jsou stanoveny dle ceníku České pošty. Pro zjednodušení používáme jednotnou cenu poštovného.
  • Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 2900410688/2010 (FIO Banka). Po přičtení peněž na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máš zájem o platbu bankovním převodem, zvol tuto možnost při objednávce a dále se řiď uvedenými pokyny.
  • Balné je součástí poštovného.

4. Výměna zboží, reklamace, vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

  • Žádosti o výměnu, vrácení či reklamace zboží můžete oznámit jakýmkoliv způsobem - například písemně poštou, elektronicky e-mailem, telefonicky apod.
  • Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popřípadě požadovat jeho výměnu za jasně stanovených podmínek:
    • Žádost bude oznámena do 14ti dnů od obdržení zboží a do dalších 14ti dnů bude zboží odesláno na naši adresu.
    • Ve vrácené zásilce bude přiložena kopie našeho daňového dokladu, případně alespoň číslo objednávky, abychom ji mohli u nás v systému vyhledat.
    • Prodávající má právo odečíst z vrácené kupní ceny náklady vynaložené na uvedení výrobku do původního stavu.
    • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) nejsme povinni vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než nám spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že nám zboží odeslal, viz § 1833 NOZ.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od Vás na základě kupní smlouvy přijali, stejným způsobem. Přijaté peněžení prostředky vracíme jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Vy jakožto spotřebitel souhlasíte a pokud Vám tím nevzniknou další náklady.
  • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

5) Reklamace

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky a vztahuje se zejména na: vadu materiálu, vadu potisku, chybně zaslaný druh zboží oproti kupní smlouvě, chybně zaslanou velikost zboží oproti kupní smlouvě. Reklamace se naopak nevztahuje na běžné opotřebení zboží.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí reklamované zásilky. Zboží ti můžeme opravit, vyměnit nebo ti můžeme vrátit peníze (na účet). Reklamace také nemusí být uznána.
  • V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
  • Reklamaci uplatňuj vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusíme brát zřetel.
  • Reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady.
  • V případě uznání reklamace hradíme jak poštovné, které zaplatíte Vy při zasílání zboží k nám, tak poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám.
  • V případě neuznání reklamace hradíme poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám. Poštovné při zasílání zboží k nám platí při neuznané reklamaci zákazník.

6) Záruční doba

  • Na veškeré zboží prodávané v tomto e-shopu je poskytována zákonná záruka v trvání 24 měsíců od nákupu zboží. Nákupem zboží se rozumí datum doručení zboží zákazníkovi.

7) Slovensko

  • Objednávky zasíláme také na Slovensko a to prostřednictvím GLS. Doručení zásilek na Slovensko probíhá ve lhůtě do 5ti pracovních dnů od objednání.

8) Ochrana osobních dat

  • Přihlášením se do našeho internetového obchodu TRIKOMAT.CZ či založením objednávky bez registrace dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat (jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefon), údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám vyjma spedičních firem (Česká pošta, GLS, které tyto údaje potřebují k doručení zásilky a informování o doručování zásilky)
  • Registrovaným zákazníkům je pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete v nastavení účtu.

9. Mimosoudní řešení sporů ADR

  • V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
  • Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: www.adr.coi.cz a
  • Sdružení českých spotřebitelů, z.ú., Tel.: 420 495 215 266, E-mail: spotrebitel@regio.cz, Web: www.konzument.cz
  • Procesní pravidla přístupná na zde. Poplatky za řízení nejsou, jazyk: čestina, může být vedeno ústní nebo písemnou formou

10) Provozovatel obchodu

  • Název a sídlo: TRIKOMAT s.r.o., Podbabská 870/2, Praha 6, 160 00, IČ: 01611518
  • Adresa pro zasílání reklamací a výměn: TRIKOMAT s.r.o., Západní 379, 362 33 Hroznětín
Vtipná trička Trikomat - hlavní stránka
„ Zákazník je u nás vždy na prvním místě! Garantujeme spokojenost! “
Protože spokojený zákazník je přece ta nejlepší reklama...

Spokojení zákazníci

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Recenze na Heuréce„Hezký den, tento týden mi přišly od Vás trička. Jsou famózní :) Moc děkuji a velice chválím :) Určitě udělám další objednávku :)“

další recenzeVeronika B.

Newsletter

SLEVY A AKCE NA E-MAIL

Chceš, aby ti neunikla žádná sleva, akce a nová trička? Přihlaš se k odběru novinek e-mailem. Ručíme, že se můžeš kdykoliv odhlásit!



Jsme na Facebooku

JSME NA FACEBOOKU